16/4 - 2010

Helluuuuuuu!

Gaaahh..
Bara för att jag, Cecilia & Matilda har haft kul , och vi kommer leva tills vi blir 4000 år, minst. (A)

Nejmen på lunchrasten så smet vi in, och kollade lite klasskort, det är kul att se alla åldras ^^
Men några åldrades inte, och Elis hade samma pose, typ samma frisyr, och såg lika gammal ut xD
Han är en VAMPYR, han erkände! :D
Han äter människor, men kunde inte förklara mer, så nu är jag lite rädd för honom ^^
Jag skrek rösten av mig med en hes och gäll stämma som ropade "ELIS" varje gång vi kom på nåt att fråga, och när jag hade rätt så kutade jag runt och skrek "JAG SA JU DET!" ^^ xD

Sen när vi hade slutat så skulle jag tydligen in på mentalsjukhus enligt Jesper?
Och sen blev det tredje världskriget, TwiHards mot TwiHaters ^^ xD
TwiHaters vann tillslut, vi var tvungna att ge oss, genom att låsa in oss på toan ^^ xD

Bara för att dagen har varit JÄVLIGT kul? ^^


Gaah.. har bara 2 veckor på mig att skriva en hel berättelse om framtiden, min ska nog handla om jordens undergång..


kram,

Elina


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var j**vligt kul det^^ Vi kommer bli lika gamla som vampyr-Elis^^

2010-04-18 @ 16:44:21
Postat av: ElinahjertaSagoprinsen <3

Ånej, behöva dras med hans existens hela livet ^^

2010-04-18 @ 16:50:06
URL: http://storyofelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Dessutom när han ser så ung och söt ut hela tin^^ Medans vi sitter rynkiga på ålderhemmet och skrattar åt gamla minnen^^Och våra barnsbarnsbarns(osvosv) barn kommer bli kär i han, och vi; Lilla barn! var försiktig med honom! han är farlig, han är vampyr!!

Barnet; WTF Mormorsmormors mormors(osv) mormor!! Han är söööt!!!

Alla Gamlingar (korus) suuuuck!

2010-04-18 @ 17:07:50
Postat av: ElinahjertaSagoprinsen <3

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah xD

2010-04-18 @ 17:52:27
URL: http://storyofelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har bra framtidsplaner^^

Alla (korus); Neej! Verkligen inte!

2010-04-19 @ 19:18:09
Postat av: ElinahjertaSagoprinsen <3

Du vet om att du är en av de få som får mig att må bra, bara genom att existera, right?



Så jag hoppas att du blir riktigt gammal ^^

För jag tänker bli vampyr, och tja, då kan inte du dö före mig xD

2010-04-20 @ 18:59:51
URL: http://storyofelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Öööömh^^Men det vet jag nog, och du är en av de som gör mig brabrabrabramående också^^ Fast problemet är att jag inte vill bli vampyr, så jag kan inte leva med dig forever, you know? Men så länge jag kan, om jag så ska stå med böjd rygg och käpp, ska jag stå vid din sida och skratta och gråta, att dela sorg och glädje med, tills döden skiljer oss åt, det förstår du väl?

2010-04-20 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0