Liten update om läget + 18/4 + bilder :)

Okej, , såhär är läget IRL just nu.

Jag mår jävligt bra, och livet som Elina är super.
Det blir alltid såhär på våren, och inget jag tackar nej till ^^
Men iallafall, det gör att jag inte har tid/ork till att blogga.
För att undvika massa frågor om vad jag gör, jag lever mitt liv, och passar på att göra det jag älskar att göra, och gör bäst.

Så nej, jag kommer inte uppdatera jämt och ständigt, utan kommer att slänga in några inlägg när jag har lust/tid :)


Iallafall, litet inlägg om från stallet i söndags :)

Som sagt, var då i stallet i söndags (A)
Jag fodrade/fixade foder/hö, och papi mockade :)
(har fått kommentarer om att jag är bortskämd för att jag aldrig mockar, vad fasen, jag mockar visst, nu råkar det vara så att min papi vill inte stå och kolla på, och ge inte honom matuppgiften, då vet man aldrig vad hästarna får äta xD)
Sen fixade vi lite med hagarna, bara för att Dån & Bäbis har ätit upp 5 stolpar? ^^

Knäppte lite kort också, här har ni:

Om ni trycker på bilderna blir de större :)


Älskade ponny :*


faen, den är hästen är lixom den bästa ever? :*


bäbis leker dressyrponny :*


älskade vännen :*


hihi :*


nawww <3


sista bilden, visst är Knutis grimma charmig? ^^




Annars är väl dagarna helt okej :)
Kom bara ihåg, inläggen kommer inte forsa in, kommer mest när jag har varit i stallet och sånt, men även annat kommer komma, jag lovar :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

DEt är roligt att vara Matilda Också, mest när man är med Glad ELina^^ :*FUCK! MSN FAILAR!! ÅÅåhååh! Jahaja, men du får blogga ändå du, lilla vännen^^ ia annat fall, vi syns i skolan imorggpn^^

2010-04-20 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0