Train - Words

Bara för att jag tycker att Words med Train är kind of bäst? ^^
Texten är ganska meningsfull för mig, så tja, jag har gjort en liten översättning ^^ :)



Jag ger upp allt men jag ger inte upp dig.
Jag säger vad som helst, men inte hejdå.
Jag kommer att acceptera dina ändringar och alltid vara vid din sida. 
Och inte ett ord som jag någonsin hört kommer få mig att ändra mig.

Ord, dom försöker att skaka dig.
Låt dom inte splittra dig.
Eller få din värld att sluta att snurra.
När ord håller dig ifrån att känna dig bra. 
Använd dem som jag skulle och låt dem brinna. 

Som stenar i din ficka försöker människor att dra ner dig.
Någon vill alltid ta kärleken du har hittat.
Så låt oss acceptera dessa ändringar och jag vill ha dig vid min sida. 
Och inte ett ord som jag någonsin hört kommer få mig att ändra mig.

Ord, dom försöker att skaka dig.
Låt dom inte splittra dig.
Eller få din värld att sluta att snurra.
När ord håller dig ifrån att känna dig bra. 
Använd dem som jag skulle och låt dem brinna.

Låt dem brinna.
Låt dem brinna. 
Under varje ord har någons hjärta gått sönder.
Med eller utan ord försöker vi att glömma.

Ord, dom försöker att skaka dig.
Låt dom inte splittra dig.
Eller få din värld att sluta att snurra.
När ord håller dig ifrån att känna dig bra. 
Använd dem som jag skulle och låt dem brinna. 

Ord, dom försöker att skaka dig.
Låt dom inte splittra dig.
Eller få din värld att sluta att snurra.
När ord håller dig ifrån att känna dig bra. 
Använd dem som jag skulle och låt dem brinna. 

Låt dem brinna.
Låt dem brinna.

De riktiga lyricsen finns med i videon, så varsegod, Train - Words.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lyssnade på den^^ Du kan få gissa vad jag gjorde sen^^

2010-04-16 @ 19:29:06
Postat av: ElinahjertaSagoprinsen <3

Ingen aning ^^ xD

2010-04-16 @ 19:32:09
URL: http://storyofelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Green Day^^ Jag har blivit ett freak XD Men det var mysko, för så fort jag hörde de första tonerna, började jag helt enkelt att le^^

2010-04-16 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0