tjugosjättejanuaritjugohundratio

Sjuk idag då..
Har tillbringat början av dagen med att kolla på nåra avsnitt av Grey's Anatomy & House :)
Redigerat lite bilder, längtat, saknat, och nu är det matdags snart tror jag :)
Vad ska man egentligen göra en sådan här dag?
Städa..?
Rensa upp det på datorn som jag har lovat pappa i några månader..?
Läsa..?
Titta på teve..?
Eller bara sitta vid datorn och tröka..?

Antar att städa förvinner VÄLDIGT snabbt ur bilden, rensa på datorn, nja.. inte roligaste grejen heller , och fotografen vill inte ta bort bilder xD
Läsa? Spar det till kvällen i stället, annars läses väl New Moon ut redan nu, och då sitter man där utan en enda bok, och att läsa en annan för fjärde gången känns väl inte superduper...
Titta på teve..? Planen är faktist att slå på Ghost Whisperer 15.05, innan dess finns inte mycket roligt och vettigt..
Sitta vid datorn och tröka? Det får väl bli det då.. Ska fixa lite (massa) grejer till Nelly, sen funderar jag att fortsätta på videon till vackraste Donovan, börja med en om Knut & Cantarell tänkte jag också..

Elina har som sagt suttit och redigerat bilder från i somras någon gång, hittade faktist min bästa bild jag NÅGONSIN fotograferat, lägger in lite bilder därifrån sist i inlägget :)

Svininfluensaspruta nr 2 imorrn, undra om jag hinner bli frisk..

Ridning på torsdag, inne tror jag.. Cantarell kanske? (A)

Nu är det matdags, gör ett blogginlägg lite senare, om vad får ni se :)
Lägger in bilderna senare också, hungrar snart ihjäl (A)

Eran,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0