trettiondejanuaritjugohundratio

Hej! :D


Idag så försöker pappan få ner mig på Läkerolen, men Elina vet inte om hon älskar den idén ...
Panda har typ ringt, och tja, jag lääääängtar efter min tjej <3

Elina är också arg, förbannad, har stoooor lust att tjonga kameran i backen, och stampa på den..
Ni kan inte föreställa er hur gärna jag vill det..
Elina vill fotografera, men Elinas kamera, inte lika gärna..

För er som inte vet, så tänkte Elina ha lite kul, och knäppa lite kort på nyårsafton :D
Skulle ha blivit faaaaantastiska kort, alla var ju glada och sånt ;)
MEN!
Elinas kamera (som för tillfället heter Potatis, och om ett tag heter Mos) bestämmer sig för att inte vara med längre, och LÄGGER AV!
Och då inte bara stänger av, utan pajar helt totalt!
Så, Elina har varit kameralös under hela den mysiga snön, som det för i övrigt har kommit MASSA mer av, och då är det ju kulkul att fotografera :D Nu ska Elina få igång kameran så att det kan bli lite hästbilder :D NÄR jag kommer på var jag ska fotografera..

 

Tja, nu har jag sluppit Läkerol iallafall :D
Men har typ belutsångest med skolval..
Vilken skola skulle du typ välja?
Solängen känns typ bara rätt, men vet inte om jag har lust att gå profilklass eller inte..
Usch, ska man kunna veta detta redan?


Kram,


Kommentarer
Postat av: Matilda

heheh, älskar din "nya" blogg<3333 Men du måste ju välja solängen för jag kommer ju inte att överleva utan att prata med elina om vilken hon red och hur ful frissa de har på finska barnfilmer (elina har konstiga släktingar)för jag ska ju välja solängen, och precis som med de andra som har bytt, kommer man att glida ifrån varandra!! *sensmoral; VÄLJ SOLÄNGEN FÖR HELVTE!!!!!!

kram

2010-01-30 @ 12:39:08
Postat av: Elina <3 (bloggens ägare)

Okej, Matilda har talat xD

Ska du välja nån inriktning?



Och för sjuttielfte gången , dem är antagligen inte släkt, MÖJLIGTVIS kanske lååångt bak xD

2010-01-30 @ 12:42:49
Postat av: Matilda

nooop, jag ska välja vanlig klass fran, spanska menad jag..... (pappa vill att jag ska välja spanka, och eftersom jag är för snäll för att säga emot, så får det väl bli franska på gymnasiet då:( )

Och de är kanske inte släkt, men det är kul för migh ooch cilla ändå<33

2010-01-30 @ 12:49:55
Postat av: Elina <3 (bloggens ägare)

tja, vanlig klass lockar mycket..



och spanska blir det väl, jag vill typ kanske tyska, men tydligen lär man sig inte så mycket , så det får väl kanske bli vanlig klass med spanska..

2010-01-30 @ 12:51:47
Postat av: Matilda

neejj, vanlig klass spanska (pappa ville det :( )

2010-01-30 @ 12:56:02
Postat av: Matilda

hahah, bra, då kanske vi hamnar i samma klass och allt (L) elina; neeejh! inte ttre år till med henne!!!

2010-01-30 @ 12:57:14
Postat av: Elina <3 (bloggens ägare)

matilda; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj! inte tre år till med henne!

2010-01-30 @ 12:59:13
Postat av: Matilda

Du är en sån skojare Elina!! Du kan verkligen konsten att skämta<33

2010-01-30 @ 19:46:07
Postat av: Elina <3 (bloggens ägare)

haha jag vet xD



for a humorist, I'm pretty boring xD

2010-01-31 @ 10:42:57
Postat av: Matilda

Jag har kommit på att jag gillar niclas By The Way (stavningen??)han verkar också gilla regler(L)

2010-01-31 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0