wiiie, paramore!

Elina ÄÄÄÄÄLSKA Paramore <3

elina gör om paramore's låttitlar xD:

For A Pessimist, I'm pretty optimistic - For a humorist, I'm pretty boring.. xD
crushcrushcrush - tomatkrosstomatkrosstomatkross xD
When it Rains - when it snows (bara att kolla ut genom fönstret xD)
I caught myself - I stitch myself (stitch är då "häftade", Matilda förstår nog, och varnar för att aldrig sätta fingret under häftapparaten, och sen hänga på den xD)
feeling sorry - feeling happy x'D

Någon annan som tycker att elina har kul? (A) x'D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar när jag får vara med i din blogg<33 DEt är typ mitt högsta glädjeämne<33Och jag VET inte häfta sig i fingret!!ALla barn där hemma!Inte prova detta hemma!!fast jag fick förstås bara skrattanfall av det hela<33Så det kanske inte är heelt negativt??..

2010-01-30 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0